Enklere arbeidshverdag
Organisasjoner som tilrettelegger for godt samarbeid digitalt, gir medarbeiderne tilgangene og produktivitetsverktøyene de trenger for å effektivt og enkelt kunne gjennomføre sine arbeidsoppgaver, og dermed bidra til verdiskapning.
I Innovit har vi lang erfaring med å utvikle gode samhandlingsløsninger basert på Microsoft Teams, SharePoint og Power Platform. Vårt mål er å gjøre arbeidshverdagen enklere for både organisasjonen og medarbeiderne ved å erstatte tungvinte løsninger og komplekse kommunikasjonslinjer med brukervennlige systemer og automatiserte prosesser.
Kraftfulle verktøy for digital samhandling
Microsoft har utviklet en rekke tjenester som tilrettelegger for en effektivisert digital arbeidshverdag, der dataene dine er lett tilgjengelig i skyen. Sentral står Microsoft 365 og Power Platform.
Microsoft 365 gir organisasjoner mulighet til å arbeide og samarbeide effektivt, ved hjelp av verktøyene man trenger for å være produktiv. Tjenestene i Power Platform tilrettelegger for en enklere og mer effektiv arbeidshverdag, ved å tilgjengeliggjøre data, sikre effektivt samarbeid på tvers av systemer og automatisere arbeidsprosesser.
Med utgangspunkt i Microsoft 365 og Power Platform, hjelper vi din organisasjon til forbedret digital samhandling. Vi bidrar med å strukturere selskapsdata, flytte alt over i skyen, gjøre informasjon lettere tilgjengelig, integrere med andre systemer eller effektivisere gjentakende arbeidsprosesser. Teknologiene fra Microsoft er fleksible og kan tilpasses de aller fleste organisasjoner. Dersom dere skulle ha behov for skreddersøm, bidrar vi med det også.
Uendelige muligheter
Vi har hjulpet små og store organisasjoner med å sikre godt digitalt samarbeid i hele organisasjonen ved å ta i bruk og utnytte produktivitetsverktøy. Vi bidrar med automatisering av repetitive oppgaver og utvikler apper som effektiviserer og kvalitetssikrer interne og eksterne prosesser. I tillegg bistår vi med implementering av gode verktøy for dokumenthåndtering, prosesshåndtering, kundeoversikt og prosjektstyring. Vår erfaring er at når organisasjoner og medarbeidere ser hvor mye som kan forenkles og automatiseres, lurer de gjerne på hva mer vi kan hjelpe dem med.
Prosjekter
-
Power Platform
/
Power Apps
/
SharePoint
Bergen Havn
For å bidra til en mer effektiv hverdag for de havneansatte, utviklet Innovit en bedriftsintern app og nytt dokumentsenter knyttet mot SharePoint.
-
SharePoint
/
Dokumentarkiv
Svalinn
For å effektivisere og kvalitetssikre bruk av mappestrukturen og samtidig sørge for at ingen prosjekter falt igjennom, ønsket Svalinn en løsning med funksjonalitet for automatisert opprettelse av prosjekter.
-
Power Automate
/
SharePoint
Verd Boligkreditt
Som liten organisasjon med mange interessenter, har Verd Boligkreditt behov for rask, sømløs og trygg informasjonsdeling. De ønsket seg en strukturert, sikker og effektiv kommunikasjonsflyt mellom selskapet, eiere og brukere.
Gjennom våre workshoper hjelper vi deg å kartlegge din nåsituasjon, avdekke utfordringer og utnytte det fulle potensialet som ligger i Microsoft 365.
Passer både for selskaper som benytter Microsoft plattformen i dag og ønsker å videreutvikle bruken, samt de som er i starten av sin digitale samhandlingsreise.
Samarbeider din organisasjon godt digitalt?
Innovit har gjennom flere år hatt fokus på å bygge et høykompetent og spesialisert konsulent- og rådgivningsmiljø innen digitale samhandlingsløsninger. Vi er Microsoft Partner og ekspert på Microsoft 365 og Power Platform. I tillegg har vi lang erfaring med å hjelpe bedrifter å forenkle og forbedre hvordan de samhandler digitalt. Vi kan hjelpe deg i gang eller bidra til en mer effektiv utnyttelse av eksisterende verktøy og prosesser.